26 Ocak 2010 Salı

NR 39

Nr 39 un tasarımlarına tek kelime ile bayılıyorum. Rengarenk tasarımlarıyla her modeli beni benden alıyor.Alışılagelmişin dışında farklı bi çizgisi var.Daha fazla bilgi için; http://www.nr39.com/





























15 değerli yorum:

cansudere dedi ki...

hepsi çok güzel tek tek linke de baktım fiyatları yoktu.

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

fiyatları yazmıyor malesef..

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Zeynep aynen canım güzel ama 3 adet aldım elimde patladı kalitesi feci dandik onun yerine 40 dolar shipping öder GO JANE'den alırım ki aldım da inan son 8 adet siparişim bunlardan daha kaliteli ve uyguna geldi

seda dedi ki...

genelde 139 TL oluyor, bilginize:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

stil direktörü; çok şaşırdım kalitesiz oluşlarına el işçiliği bide söylediğin iyi oldu çok teşekkürler gojanede bende bi çok model beğeniyodum demek daha kaliteliler :) öğrendiğim iyi oldu.

sedacım fiyat bilgisi içinde teşekkürler stil direktörünün uyarısından sonra almayı düşünmem sanırım bu markadan :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Aynen tatlım sorma hatta biz Siu ile abartıp 8-10 adet alıyoruz shippingleri de ortak ödüyoruz aklında olsun seninde arkadaşınla bölüş 20 dolar ödersin hem mucx

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

canım ya gerçekten çok teşekkür ederim, önerin içinde ;) eğer sipariş verirsem kesin ablamla veririm zaten :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ne demek bebek mucx

fluffy dedi ki...

kalitesiz olduklarına bende çok şaşırdım aaaaaa ! aydınlattıgınız için teşekkürler :)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

gojane cidden cok uygun zeynep edanın söylediklri dogru imkanın varsa ordan almalısın.

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

fluffy stil direktörüm saolsun :)


modaerator,ihtiyacım olduğunda kesinlikle gojaneden sipariş vermeyi düşünüyorum ;)

elmasmadeni dedi ki...

ya güzel gibi de hiçbir ayakkabı melissaların yerini tutmuyo:) bilstore'dan alıyorum melissa'ları, rengarenk, acayip de rahat, çok kaliteli ürünler..

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

melissaları bende çok beğeniyorum ama malesef henüz bi melissam yok
:(

Nah a Perfect Day dedi ki...

süper ya çok çok beğendim ilk kez duydum bunu ayakkabılar oldukça orjinal ve alışıla gelmişin dışında çok güzeller.. Siteye şöyle bi baktım da bi sürü ayakkabı almam gerek gibi geldi^^

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

nah a perfect day insanın hepsini alası geliyo :)