29 Ocak 2010 Cuma

Ne giydim

Gecikmeli bir ne giydim postuyla karşınızdayım efenim.İki gündür bilgisayarımın şarz aleti bozuktu nihayet bugün kavuştuk birbirimize :).Çok yakın bi dostumun doğum günü vardı ona giderken giydiklerim ;)






tunik batik
kemer bakırköy pazarı
çorap penti siyah opak
taç (her ne kadar görünmesede) şu yazımda bahsettiğim tacım http://siyahprenses.blogspot.com/2009/12/bakrkoy-cumartesi-pazar.html





makyajımda sıklıkla yaptığım renklerde(bıkana kadar bu renkleri bende görmeniz mümkün :D),pastelin metalik ikili farı(yeşil-bej),flormarın keçe uçlu eyelinerı,nars kapatıcı,everyday minerals pearl beige kapatıcısı (aydınlık bi görünüm vermesi için),mac zoomlash rımeli ve avonun kaleminden oluşuyo,fondoten ve allık everyday minerals allığın rengi yine peach tree :)

7 değerli yorum:

Sochic dedi ki...

tütütü maşallah cok şıksın canım boya posa saça başa gel ay nazar değmesin:)

kupia papalina dedi ki...

makyaj süper..Ben beceremiyorum yaww şu gözün kenarındaki kıvrımı benimki dümdüz://Bi postta anlatırsın belki...
Görüşmek üzere...

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

sochiccim teşekkür ederim tatlım :)

kupia papalina teşekkür ederim, benimde 2 ya da 3. sefer yapışım özel bi tekniği yok aslında ucu ince bi fırça ile yapıyorum onun sayesinde kolay oluyo :)

ChunLi Beauty dedi ki...

kıskanmamak elde degil :D ince uzun ve zarifff ma$allah tatlım ya cok güzelsin :) Makyajında harika olmuş ellerine sağlık :D

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

busecim teşekkür ederim canım o senin güzelliğin :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Zeyno enfes olmuşsun kuzum

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

stildirektörüm benim çok teşekkür ederim :))