16 Ocak 2010 Cumartesi

NARS vanilla/honey kapatıcı

Elime aldığımda ilk işim denemek oldu.Göz altıma koyu tonlu olanı denedim(fırça ile) ve rengi cildime tam uydu.Kapatıcılığını beğendim eğer sizde benim gibi çok derin olmasada bazı dönemlerde mor halkalara sahipseniz önerebileceğim bi ürün.Çok yoğun olmamakla beraber kıremsi bi yapısı var.Genelde makyaj ürünleriyle ilgili pek akıcı yorum yapamam umarım anlatabilmişimdir :) Fotoğraflar belki daha açıklayıcı olacaktır.





4 değerli yorum:

PGAAOA dedi ki...

SP ben de almayı düşünüyorum bundan, kıvamı sert mi kolay sürülüyor mu? Göz çevresini kurutma neyin yaptı mı? Yazarsan çok memnun olurum.

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

PGAAOA yumuşak kremsi bi kıvamı var,henüz 2 sefer kullandım (fondotensiz) herhangi bi kurutma yapmadı.

cicibebe dedi ki...

zeynepcim üzerinden baya gecmiş sanırım, yorumların değişti mi? hala kapatıcılıgından memnun musun? gerci gecenki faciadan sonra korkuyorum ama alsam mı ki kararsız kaldım..

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

canım ben çok memnunum bu üründen,başına gelen gerçekten sinir bozucu bi durum umarım mağdur etmezler seni :( tavsiye ediyorum bu kapatıcıyı :)