14 Ocak 2010 Perşembe

MİMlendim :)

chunlicim beni mimlemiş http://chunlibeautyspot.blogspot.com/ kendisine burdan sevgilerimi ve öpücüklerimi yolluyorum :)


2009 yılında en çok üzüldüğün şey neydi?

Çok sevdiğim bi akrabam yengemin ani bi şekilde ölümü inanılmaz üzücüydü benim için ve tabi sonrasında yaşadığımız başka kötü şeyler...

2009 yılını tek kelimeyle nasıl anlatırdın?

BERBAT yaşadığım en kötü yıl :( (şimdilik)

2009 yılında seni en çok şaşırtan şey ne oldu?

Hayatta ne olursa olsun şaşırmamayı öğrenmem beni en şaşırtan şey oldu ;)

2009 yılında hafızandan çıkmayan en etkili film neydi?

'HAYATIMIN TATİLİ' adlı film 2009 yapımı mı bilmiyorum ama ben bu sene izledim ve beni etkileyen filmlerden biri oldu.

En çok kozmetik alışveriş yaptığın yerin ismi?

Belli başlı bi yer yok aslında ama strawberry diyebilirim...

2009 yılında asla vazgeçmem dediğin 3 makyaj markası ve ürünleri?

Mac zoomlash rimel
Everydayminerals elimde olan bütün allıkları
Avon keçe uçlu eyeliner

Bu yıl en çok neyi hayal ettin?

Şaka gibi hiçbirşey hayal etmedim(yaşadığım hayal kırıklıklarından olsa gerek)

Yeni yıldan beklentilerin ne?

2010 sana sesleniyorum 2009 da yaşattığın kötülüklerin hiç birini yaşatma!Sağlık,sağlık,sağlık,mutluluk :)


Bende bu mimi sevgili sochic'e http://budabenimguncem.blogspot.com/
ve sevgili http://crescentqueen.blogspot.com/ 'a gönderiyorum..

5 değerli yorum:

Sochic dedi ki...

tatlımmm keyifle cevapladım, teşekkürler mucks:)

Tuğba dedi ki...

Zeynep acayip içim açıldı mimini okurken!!!
Off bee ooofff :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

ya yaaaa benmde her aklıma geldiğinde içim açılıyo! :D

ChunLi Beauty dedi ki...

:)) bende keyifle okudum in$allah bu sene ablan ve senin için cok daha güzel cok daha mutlu gecer!! sizi seviyorummmmm

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

hepimiz için inşallah süper bi sene olsun :) bizde seni seviyoruz :) :)