5 Ocak 2010 Salı

kremalı mantarlı tavuk



Eğer benim gibi mantar seviyosanız kesinlikle denemeniz gereken bi tarif ;).Yine tarifi internetten bulup kendime göre değiştirdim;
2 adet tavuk budunu(isteğe bağlı) haşlayıp didiyoruz,diğer tarafta mantarları(yarım kilo kadar) karabiber,kırmızı pul biber,tuz ve tereyağı ile iyice kavuruyoruz,üzerine tavukları da ilave edip biraz daha kavrulmasını bekliyoruz ve 5-6 kaşık kadarda kremayı ekliyip pişiriyoruz.(Vermiş olduğum ölçülerle 4-5 kişilik oluyo)
Afiyet olsun :)

6 değerli yorum:

Tuğba dedi ki...

çoooooooooookkk güzel olmuştu yeavruuum :))
Ben çok beğendim eline sağlık tekrardan
(hmm birde profosyonel bir yorum gibi görünmesin ama birşey diyeceğim;mantarın,tavuğun ve kremanın tadı ayrı ayrı geliyorda damağa,yani bu 3 lezzeti ayrı ayrı tadını hissetmek daha da güzel)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

teşekkür ederim bacımm :) afiyet olsun sen herzaman iste ben hep yaparım :D

gül dedi ki...

ÇOK NEFİS DURUYOR

Tenbel Aygun:) dedi ki...

mantar ve tavugu sevmemeyime ragmen ve sabah kahvaltimi yapmama ragmen gördüm acıkdım yaaa:))
Ellerine sağlık:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

teşekkür ederim :)) :))

kupia papalina dedi ki...

Lolita ve mantar..Vazgeçilmezlerim..