23 Ocak 2010 Cumartesi

Limango/saharaline satışı

Bu yüzüğü görür görmez bayıldım,çok severim böyle kocaman osmanlı motiflerinin olduğu yüzükleri,taşların anlamlarıyla çok fazla ilgilenmem aslında ama bu kuvars taşını takınca negatif enerjileri yok edip pozitif enerji topluyomuşsun,yüzükte birde semazen şekli var hemde çok çok ucuz daha ne olsun tam benlik diye düşünürken bi sorunla karşılaştım yüzüklerin en küçük numarası bile benim en kalın parmağıma büyük gelir neyse dedim eşim nasılolsa kuyumcu küçültürüm fakat öğrendimki bronz yüzük kaynak tutmazmış.Durum böyle olunca bende şimdilik sadece fotoğafına bakmakla yetiniyorum :( umarım bu yüzükten parmağıma uyanı bulabilirim.

16 değerli yorum:

Roxana dedi ki...

Aynı durumdayız. Fiyatları görünce çok sevinmiştim belki 2 tane alırım diyordum ama nerde...

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

:(( keşke küçültülebilseydi...

caramel macchiato dedi ki...

peki sen bu yaziyi neden neden neden 3 yuzuk almadan once yazmadin :))) eyvah eyvahhhhhh yandik ki ne yandik!

naapcam ben şimdi :S

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

:( acaba bronz yüzüklerde ölçü farklımıdır diye kendini kandırmak şu durumda en iyisi :) eşime sordumda şimdi bronz yüzük işi yapan kişilerin uyguladıkları farklı bi yöntem olabilir küçültmek için belki dedi :)yüzükler geldikten sonra eğer istanbuldaysan kapalıçarşıya bi git bakalım orda bu tarz mağazalar yardımcı olabilirler

peki bütün bunları ben neden yapmıyorum !! :)

caramel macchiato dedi ki...

eheheh tamam canim en azindan simdilik yuregime su serptin :))

du bakalim nasil olacak :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

ya gerçekten bende merak ettim şimdi inşallah istediğin bi sorun çıkmaz :)

cansudere dedi ki...

canım çok güzel bende bayılıyorum bu yüzüklere takmış durumdayım fiyatları hakkında veya site hakkında bilgi yazarsan cok sevinırım . beklıyorum geri dönersenın bana sevinirim paylaşımınız için teşekkürler sevgiler...

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

cansudere ; sanırım yüzüklerin satışta olduğu siteden bahsetmemimi istemişsin sitenin linki bu : http://www.limango.com.tr/ site ile ilgili açıklamayı siteden kopyaladım eğer üye olmak istersen mail adresini bildirebilirsin sana davet yollarım
yüzüklerin tamamı tükenmiş durumda şuan ama fiyatını söyleyim 50 tlden 19.50 tl ye düşmüştü :)

limango hakkında

limango üst düzey markaları avantajlı fiyatlar ile yalnızca üyelerine sunan, kapalı devre alışveriş sistemidir. limango, tekstil ürünleri ağırlıklı olmak üzere, aksesuar, ev eşyası ve ihtiyaç duyulabilecek her türlü ürün çeşitliliğine sahip 'Private Shopping' konseptini tüketici ile buluşturmaktadır. limango bir Otto Group şirketidir.

Private Shopping Nedir?

Sınırlı sayıdaki seçkin ürünlerin %70'e varan indirimler ile 5 ila 7 gün arasında değişen sürelerde satışa sunulmasıdır. Üyeler yalnızca davetiye yöntemi ile bu kapalı devre satış aktivitelerinden faydalanabilmektedir.

Otto Group Kimdir?

Otto Group, 123 şirketi 53.000 çalışanı ve 2008 yılı cirosu ile Fortune Global ilk 500 listesinde 397.sırada yer alan, perakende ve servis sektöründe hizmet veren şirketler topluluğudur. Otto Group'un 2008 yılı cirosu 15 milyar Euro'nun üzerindedir. B2C faaliyetleri ele alındığında Otto Group dünyada Amazon' dan sonra ikinci sırada bulunmaktadır.

Adsız dedi ki...

zeynep hanım siz kaç numara yüzük aldınız sorabilirmiyim parmak çevreniz kaç santimdi benim 61 santim di ben 19 numaradan 3 tane aldım ama bilemiyorum ya banada olmazsa
yanıt verirseniz sevinirim yoksa alışı iptal edecegim çünkü..

Adsız dedi ki...

arkadadaslar bende aldım yüzüklerden zeynep hanım siz kaç numara almıştınız ben 19 aldım büyük mü oldu acaba ama parmak çevrem 61 mm..içime bir kurt düştü..
yoksa iptal edeceğim

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

öncelikle geç cevap verdiğim için özür dilerim :( ben bu markadan yüzük sipariş etmedim ama lacheen kendi sitesinde verdiği siparişten bahsetti ve 16 numaralık yüzüğün işaret parmağına olduğundan bahsetmişti..

Umarım yardımcı olabilmişimdir..

Nily dedi ki...

arkadaşlar aynı yüzük şu an elimde:) site cok kısa zamanda elime ulaştırdı. elime büyük geleceğini bile bile yüzüğe aşık olduğum :) için sipariş ettim :) kaynak olmasa da alt tarafını kestirip açık şekilde kullanmayı düşünüyorum. :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

nily güzel günlerde kullan :) kestirip açık şekilde kullanmak aklıma gelmemişti hiç iyi fikir :)

ss dedi ki...

Bende istiyorum bu yüzüklerden nolur yardımcı olun numara hakkında alan arkadaşlar!!!Ben iple ölçtüm sonra onu cetvelle ölçtüm 6,5 cm geldi kaç numara almam uygun olur???

Burçak dedi ki...

Çok rica ediyorum şu yüzük ölçüsü nasıl alınır biri bana izah etsin. Limangoda SAHARALINE TURKUAZ YÜZÜK beğendim ölçüleri 13 - 15 - 17 diye mevcut nasl ölçüp bu numaralara denk mi anlayacağım?

Zeynep dedi ki...

burçakcım kuyumcu olan eşime sordum kendi kendine ölçülemez parmak dedi kuyumcuların özel bi malafamıdır nedir öyle bi aletleri varmış :) zannediyorum en iyisi arada bi numara almak büyük olursa en azından işaret parmağına takılabilir :/