22 Ocak 2010 Cuma

kendimi anlatan mim :)

Busecim saolsun beni mimlemiş :) http://chunlibeautyspot.blogspot.com/ kendisine burdan sevgilerimi ve öpücüklerimi yolluyorum:) Gelelim mimin konusuna kendimi anlatan 7 şey.Yine çok zorlanıcam, hayır kendimi ifade edebilme yeteneğim var da mesele yazmaya gelince tıkanıyorum :)

1. Kendimi en iyi tanımlama şekli,kıssadan hisse boğa burcunun bütün özelliklerini taşırım ;)

2.Hiç kıskanç değilimdir

3.Benim için çoğu şey ya hep ya hiçtir

4.İnanılmaz sinirliyimdir,bazen saman alevi gibi bazense elimin altında ne varsa kıracak gibi (2-3 tane telefon parçalamışlığım var) Feci kinciyimdir.

5.İnsan olan insanları sever,değer veririm ama öncelikli ailemi çok severim

6.Yaşamak için yemek yemem,sevdiğim şeyleri yemek beni mutlu ettiği için yemek yerim

7.Bağıra bağıra çığlık atarcasına kahkaha atmaya bayılırım çünkü içimden öyle gelir :)


Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Bende bu mimi sochicime http://budabenimguncem.blogspot.com/ gönderiyorum :)

2 değerli yorum:

Roxana dedi ki...

maalesef bende kinci bir insanım... Amaçoğu zamanda işe yarıyor bu huy =)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

kesinlikle işe yarıyor ;)