13 Ocak 2010 Çarşamba

'Huzur'un resmi


Bu resme senelerdir her bakışımda derinden bir iç geçiriyorum,her baktığımda keşke diyorum;keşke böyle bi yerde yaşıyor olsaydım,baktıkça içimi derin bi huzur kaplıyo...Anlıkta olsa huzur verici bi resim benim için.Belki kimine göre basit sıradan anlamsız bi resim gibi gelebilir ama benim baktıkça yüzümde kocaman bi gülümseme oluyor ve bir an hayallere dalıyorum,o evlerden birinin içinde yanan şömineden gelen odun sesleri eşliğinde sevdiğim insanlarla beraber yapılan güzel sohbetler, bir kadeh sıcak şarap,dışardan gelen çocuk sesleri...Keşke hayat hayallerimizi gerçekleştirebilmek için daha cömert olsa bizlere...

1 değerli yorum:

Tuğba dedi ki...

Bende seviyorum bu resmi... Fotograf diyemiyorum çünkü olmadığı ortada ;)
Çok güzel canımm
Hayallerin hiç bitmesin