20 Ocak 2010 Çarşamba

Flormar 381

Görür görmez rengine bayıldığım bi renk,ilk defa bugün sürdüm ve resmen aşık oldum :) Yazın yanık tende çok daha güzel duracağı kesin, bundan sonra kendisi vazgeçilmezim olucak!





16 değerli yorum:

Tuğba dedi ki...

mü-kem-mel bebeğimm ;)
çok yakışmış,renk harika...

Sochic dedi ki...

offff dehşet bi renkmiş canım tırnaklara dicek laf bulamıorum zatennnn maşallah aman kırılır falan:) direk küt törpülenmio bnm tırnaklar küt yuvarlak arası oluo:/ yuvarlak uzatıp küt mü şekillendiriosun canım?

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

sochiccim teşekkür ederim tatlım :) senelerdir tırnaklarımı küt törpülerim o yüzden ondan olsa gerek bu şekilde uzuyolar :)
ablacım teşekkür ederim :)

Sochic dedi ki...

cok güsel canımm yaa el mankeni ol sen:) gerçi sadece el mankeni değil o boy posla normal mankenlere de taş çıkarırsın:)

Züleyhaaa dedi ki...

Çok tatlı bi renk canım sanada çok yakışmış golden rose un 24 numarayıda tavsiye ederim sana şeker pembesi oda:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

sochiccim utandım vallahi çok teşekkür ederim canım :)

züleyha çok teşekkür ederim :) golden rose 24 benimde çok severek kullandığım bi renk dediğin gibi çok tatlı bi şeker pembesi :)

PGAAOA dedi ki...

Zeynep daha öncede yazdım bizim tırnaklar sanki aynı, su postuma bi baksana,
renk de aynı :=) Super

http://littledumblonde.blogspot.com/2009/10/sabah-makyaj.html

Did dedi ki...

Zeynepcim bu oje dediğin gibi yazın yanık tende ennfes duruyor. Ben bütün yazımı bu ojeyle geçirdim diyebilirim. Sana da çok yakışmış güle güle kullan :)

EZGi :)) dedi ki...

zeynepcim bayıldım bu tona sanırım benimde aradığım buydu hemen not ettim sanada çok yakışmış canım sıcacık sevgiler

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

PGAAOA baktım gerçektende benziyo :)

did teşekkür ederim,yazın kesin benimde elimden düşmez artık bu oje :)

ezgicim teşekkür ederim :)

ChunLi Beauty dedi ki...

ooww bu renk cok yakı$mı$ bayıldımmm :) tırnaklarda güzel olunca ayrı bi havalı olmuş :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

teşekkür ederim busecim :)

Roxana dedi ki...

Bugün süvari'de ojeleri karıştırırken bu ojeyi gördüm ve sen aklıma geldin. Ben de hemen kaptım bir tane. =) Tabi senin tırnaklar uzun olunca daha birgüzel durmuş. Güle güle sür sürüştür canım.

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

teşekkür ederim canım sende güzel günlerde sür sürüştür :)

KoKosh dedi ki...

mükemmel tırnaklarrr

é L L a dedi ki...

bu renge bayiliyorum