15 Ocak 2010 Cuma

Evlilik Hazırlıkları/Kına seramonisi


Hayatım boyunca düğün sırasında yapmak istemediğim tek şey.Başkaları yapsın,gidim görim iki de göbek atim tamam ama ben sevmiyorum! Bu yüzden kendi kına gecemde hiiiç özenmedim ne geleneksel bi kostüm giydim ne de başka bişey...Kına eğlencesi başladı müzikler çalındı oyunlar oynandı,sıra kına yakmaya gelince koca salonun ortasına oturttular kafama sadece kırmızı bi örtü koydurttum etrafımda 50den fazla kişi avaz avaz yüksek yüksek tepeleri okumaya başladı ne o güya ağlatcaklar beni! Gelde ağla bukadar uyumsuz sesin oluşturduğu gürültü kirliliğinde :) Neyse ben tabiki ağlamadım sıra kına yakmaya geldi(heryerde satılan klasik kına tepsisi eşliğinde) adettendir dedim elime kınayı sürdürmemle silmem bir oldu hiç hoşlanmam kına olayındanda.Bana göre bu gereksiz seramonide ardından dağıtılan janjanlı paketler içindeki kınalar ve kuruyemişlerle oynanan oyunlarla son buldu...Elimde fazla kınaya ait doğru düzgün fotoğraf yok içlerinden seçtiklerimde bunlar...Saçımı gelin saçını prova yaptırmak için gittiğimde yaptırdım görüldüğü üzere gayet sade :D Makyajımıda kuaförde kaptırdım(UĞURKAN)Elbisemi kadıköy-0pera pasajından aldım,ayakkabılar gözükmüyo ama söyliyim çingene pembesiydi :) Buyrun fotoğraflar;

saç-makyaj




11 değerli yorum:

PGAAOA dedi ki...

Çok hoş olmuşsun, tebrikler. Tamamını erdirmenizi dilerim :)

Sochic dedi ki...

forumda görmüştüm canım fotoları tekrar söylemeden geçemicm maşallah cok güzelsin ve acaip yakışmış gerek kıyafetn,saçın makyajın hepsi 10 numara:)hele rujuna bayıldım:) kına seremonisinde en garibime giden şey gelinin ağlaması ayy ne biliim komik gelio sevdgn insanla evleniosun neden ağlayasın ben extra göbek atarım herhalde:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

teşekkür ederim tamamını sanırım bi bebişle erdiririz :) onada daha çooook var hahahah :))

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

sochiccim çoook teşekkür ederim :)rujum deborah ama nosu aklımda değil bakıp yazarım bi ara eğer çok beğendiysen watsonsdan almıştım ben gidersen eğer kesinlikle bakmanı tavsiye ederim kalıcılığı sürümü falan çok güzel ;)
kına gecesinde insan herhalde artık ailesiyle aynı evde yaşamayacağından büyüdüğü yerden taşınacağı için falan ağlar :) benm aklıma başka bişey gelmiyo yani dediğin gibi sevdiğim adamla evleniyorum niye ağlıyım :) gülerim ayol :)

Hedonist Queen dedi ki...

Ay en iyisini yapmışsın canım süpersin :)
Saç makyaj elbise çok yerinde olmuş ;)
Bu arada ben de senin gibi düşünüyorum hiçbişey ifade etmiyor ve asla ama asla kına gecesi yapmayacağım, bunu kime söylesem olmaz öyle erkek tarafı ister filan diyolar ama umrumda değil, büyük konuşmaktan çekinmediğim konulardan biri :))

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

Tebriklerr Biran kendimmi yazdım bunu dıye okudum, zira aynı seramoni banada fazla gelirdi hep:) Bende yöresel kıyafet falan giyinmedim. Allah şimdiden mutlulugunuzu daim etsin:)!

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

Hedonist Queen en büyük destekçin olurum canım :) yani geriye dönüp baktığımda hiç bi anı bırakmayan boşa zaman kaybı olan eğlence olarak görüyorum :)

Moda(e)rator,çok teşekkür ederim tek olmadığıma sevindim :) Allah herkesin mutluluğunu daim etsin :)

Roxana dedi ki...

Ben bayılırım bindallı olaylarına falan. Eh birazda Trakya damarı olupta, oyuna meraklı olunca gerisini siz düşünün.:D Zaten sabaha kadar oynayabileceğim bir mekanda kına istiyorum ( tabii allah hayırlısı ile o günleri nasip ederse ). Ağlama kısmı bana da hep komik ve saçma gelir aslında. Hele bazıları ağlamayan gelinlere "ruhsuz,duygusuz"gibi laflar ediyor, en çok onlara şaşırıyorum... En mutlu günde neden ağlasın ki insan? Çok yazdım,çenem düştü.Sana zaten yorum yok,süpersin! Allah nazarlardan saklasın canım.

·٠٠•●tatlı cadı●•٠٠· dedi ki...

Bloğu yeni keşfettim ilk tebrik edeyim:)Olsun bazen insanların istedikleri olmuyor,o da bir anı artık öyle düşünün:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

roxanacım teşekkür ederim canım :) zamanı geldiğinde inşallah herşey istediğin gibi olur :)

tatlı cadı çok teşekkür ederim :)

Tenbel Aygun:) dedi ki...

cok guzel olmuşsun Maşallah:) Ben 22yaşıma geldım ama hiç kına gecesine gitmedim(kınanın kokusunu sevmem) ama bizde qaliba kina gecesi için ozel kiyafet olmuyo,oyle yuksek yuksek tepelere şarkısıda yok:) İnşallah ya mart yada nisan ayında bizde de kına gecesi olcak abimin nişanlisinin.eh o zaman görür bende soylerim nasil olduğunu:))
bye:*