16 Ocak 2010 Cumartesi

Evlilik Hazırlıkları/Düğün

Bol resimli bi postla karşınızdayım :) Herkesin her söylediğinin battığı,en ufak bir şeyin bile problem haline geldiği sancılı ama bi o kadarda güzel bi dönem oldu benim için.Detaycı bi insan olmadığım için bişeylerin üzerinde çok fazla durmadım gayet relaxtım.Gelinliğim özgül modadan http://www.ozgulmoda.com/ . Kendisi ilk girdiğim mağaza ve ilk denediğim gelinlik :) Ve ben sıkıntılı bi insan olduğumdan provaya git gel sıkılacağımdan ellerinde hazır olan modeli üzerime göre beden ayarı yaptırdım. Saç ve makyaj içinde sadece 2 tane kuaförle görüştüm ve Uğurkan'a karar verdim http://www.ugurkankuafor.com/. Çok memnun kaldım ne çok abartı ne de çok sade bi topuz oldu benim için. Makyajımı önceki yazılarımdan birinde yayınlamıştım http://siyahprenses.blogspot.com/2009/12/gelin-makyajm.html .Gelinlik ve makyaj gibi bi okadarda önemli olan arabanın süsüydü tabi :) Gayet sade olması konusunda özellikle rica ettim çiçekçiye.Hazırlıklarla ilgili benim yazıcaklarım şimdilik bunlar geri kalanını resimler anlatsın :)



gelinliğin önden görünüşü




arkadan görünüş





önden detaylı görünüşü







veeee mutlu son :)

13 değerli yorum:

cingifilli dedi ki...

canım ne güzel fotolar böyle.mutluluğunuz daim olsun.

ChunLi Beauty dedi ki...

:) canım benim bu dügün resimlerine bayılıyorum harika bir gelin olmu$tun :) herseyinle mükemmeldin :).. Bu arada forumdada yayınlarken bu yukardan cekilmiş olan bahceden yürüdügün resmi o kadar begeniyorumki:) ma$allah diyimde nazar degmesin :)

Sochic dedi ki...

senin şu resimlere 100 kere baksam sıkılmam tatlım o kadar güselsinki:) maşallah diorum her seferinde. herşeyin 4-4lük olmş zaten:) allah mutluluğunuzu daim etsin:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

cingifilli çok teşekkür ederim, amin heepimizin :)

busecim canım benim çok çok teşekkür ederim,sende düğününde prensesler gibi olmuşsun ;) senin nazarın değmez canım ya :)

sochiccim canım benm çok teşekkür ederim içten yorumlarına çok tatlısın :) darısı başına :)

//SECHHILL\\ dedi ki...

harika ve çok asil bir gelin olmuşsun =)
mutluluğunuz daim olsun hep mutlu olun inaşallah ...
darısı başımıza =))

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

sechil çok teşekkür ederim :) darısı başına diyim ben de :) :)

·٠٠•●tatlı cadı●•٠٠· dedi ki...

Maşallah diyorum ve mutluluğunuz bir ömür boyu sürsün inşallah...Herşey çok güzelmiş....

JaDe dedi ki...

Her gelin güzel olmuyor valla yalan söylemek istemiyorum herkese çok güzel olmuşsun diye, ama Zeynepçim sen harika, prensesler gibi olmuşsun. MAAŞALLAH!!! Her şey süper, hiç bir şey abartı değil. Eşinle hep mutlu olun inşallah

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

tatlı cadı çok teşekkür ederim :)

jadecim utandım vallahi,teşekkür ederim canım güzel sözlerine :) Allah herkesi sevdiğiyle mutlu etsin :)

Betul dedi ki...

bn de blogunu ilk defa goruyrm sirf bu postu gordukten sonratakip etmeye karar verdim:) cunku zevklisin. sacini da gelinligini de cok begendim. ikisi de sade ama farkli. gelinlikler hep ayni her yerde, seninki cok hosmus, secimin icin tebrikler:) mutluluklar:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

çok çok teşekkür ederim :) böyle güzel olumlu yorumlar gördükçe çok mutlu oluyorum :)

é L L a dedi ki...

cok guzel bir gelin olmussun mutluluklar

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

ella çok teşekkür ederim :)