2 Ocak 2010 Cumartesi

DUMANSIZ HAVA SAHASI


Çok klasik bi konu başlığı oldu farkındayım,ama bu konudan bahsetmessem çatlardım!
Sigaradan nefret ediyorum,yanlış anlamayın yeşilaycı falan değilim.Bende içmedim mi zamanında?Evet içtim müthiş disiplinli bi lisede okuldan atılmak pahasına herşeyi göze alarak küçücük tuvalet kabinine 5-6 kişi girerek içtim ,annemden gizli evde yakalanma pahasına içtim hemde,ciddi ciddi tiryakiydim kırmızı marlboro içtim,kamyoncu sigarası diyenlere inat :) kendimi zehirlediğimi bile bile içtim.Bir kaç kere bırakma girişimlerim oldu fakat hep hüsranla sonuçlandı çabalarım.Taki sigara beni bırakana kadar.İzlediğim bi video önce sigaradan fena halde irite etti beni,sonra zamanla işimin yoğunluğuda araya girince bi baktım ben sigara içememeye başlamışım,eskiden yanında çayla,iyice ciğerlerime yapışsın diye çaba sarfederek içtiğim sigaradan eskisi gibi zevk almıyorum.Böyle böyle, aslında ben değil sigara beni bırakmış oldu.Şuan midem bulanıyo kokusuna bile tahammül edemiyorum o derece.Hayır zaten bi insan neden bile bile ölümünü hızlandırır ki,bence erkenden ölmek veya ilerki yaşlarda sürünerek yaşamak isteyen varsa buyursun bu sporları yapsın;Mağara dalgıçlığı,azgın boğa üzerinde dengede durma,yüksek yerlerden atlama...

16 değerli yorum:

Tuğba dedi ki...

Kutluyorum seniii :)
Devamını bekler,esenlikler dilerim güzel kardeşim,öpüldün ;)

EZGi :)) dedi ki...

SİGARADAN NEFRET EDİYORUM BU KONUDA SENİ KUTLUYORUM CANIM
SICACIK SEVGİLER

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

teşekkür ederim :)eskiden olsa senin yaptığın o güzel yemekleri yiyip üzerine bi sigara içesim gelirdi :P ama çok şükür 2 senedir sigara illetinden kurtuldum =))

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

teşekkür ederim ablacım,aynı performansı senden de bekliyorum!!!

JaDe dedi ki...

Güzel konu, sana katılıyorum. Ben hiç denemedim sigarayı. Kokusunu 2 km öteden alabiliyorum ve çok tiksiniyorum. Evde de asla içirmem.

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

ne güzel!! bende evimde içirmiyorum,yazın balkonda, kışınsa sadece mutfakta içirtirim..

Tuğba dedi ki...

Hahaa Zeynep bak gece gece aklıma ne geldii :)) Sen başlığa yazmışsın ya 'Dumansız Hava Sahası' diye ;) Ben buna yeni ve esprili bir yorum getiriyorum 'Doğusuz Hava Sahası' hahahaaaaaaaaaaaaaaa ben işte buna gülerim ve kendime +1.000 veririim :))))

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

çok mantıklı ;))

Eda dedi ki...

O kadar güzel anlatmışsın ki.. Benim de zamanında sigara kullanmışlığım var, şükür bırakalı çok oldu. Şimdi istesem de içemiyorum. Midem bulanıyor. Sağlık en önemlisi.. Hem kendimiz hem de sevdiklerimiz için kurtulmalıyız bu kötü alışkanlıktan
sevgiler canım

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

insanın birkere midesi bulanınca bidaha içemiyo,senin adına da çok sevindim! :)

Ozge Sipahioğlu dedi ki...

hazır zamlar da gelmısken herkes bıraksınnn :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

zamlar keşke caydırıcı olsaydı :) eşime diyorum ki ya sigarayı bırakırsın ya da 2001 içersin =)

Sochic dedi ki...

helal olsun cnm kutluorum seni:)en iisini yapmşsn.keşke erkek arkadasım da vazgeçse şu meretten 2 senedr bırakcm dioo artık gülüorum öle diince:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

teşekkür ederim canım :) aynı sorundan muzdaribiz :( benmde eşim sigarayı bırakmaya hiç yanaşmıyo malesef..

kupia papalina dedi ki...

şu videoyu eklesen bari bide:))
Belki bendede etki yapar ://

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

videoyu eklemeyi beceremedim malesef ama linkini veriyorum belki işine yarar ;)

http://www.vidivodo.com/248366/sigara-zarari