9 Ocak 2010 Cumartesi

Yeşil makyaj denemesi









Çok güzel makyajlar yapabilen biri değilim öncelikle onu belirtim.Chunlinin
bloğunda resimli olarak anlattığı göz makyajından yola çıkarak bişeyler yapmaya çalıştım.Pastel 65 no 2li farın bej rengini kaş altından başlayarak gözkapağıma kadar sürdüm yeşil rengiylede gözkapağımı diplerine gelmiycek şekilde dıştan başlayarak gölgelendirmeye çalıştım :)
Alt kirpiğin dibinede yeşil farı kalem gibi sürdüm.Kapatıcı olarak everyday minerals pearl beige uyguladım ve mac zoomlashla göz makyajını tamamladım.Allık olarak da yine everyday minerals peach tree,ruj olarakta aylar önce nude tonlarında bi ruj ararken aldığım ama daha önce hiç kullanmadığım carmina 10 numaralı glossu kullandım.

8 değerli yorum:

Sochic dedi ki...

senin güzelliğin yeter tatlım ayrıca ben makyajını gayet de beğendimm.yakışmış yeşil tonları tatlım:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

çok teşekkür ederim canım güzel sözlerine :) senin gözlerinin güzelliğinin yanında lafı bile olmaz :)

PGAAOA dedi ki...

Bence de çok güzelsin, özellikle tenin. Makyajda kalem / eyeliner eksik kalmış gibi ama yine de sade ve güzel.

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

PGAAOA çok teşekkür ederim güzel yorumun için :),eyeliner ve kalem konusunda haklısın,normalde her makyajımda eyeliner muhakkak sürerdim aslında :/

ChunLi Beauty dedi ki...

bende begendim tatlimmm!! elin ali$tikca dahada ba$arili olacagindan eminim :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

beğenmene sevindim! çoook teşekkür ederim inşallah dediğin gibi olur :))

Myprincesss dedi ki...

Harikaaa olmuş hayatımmm bende göz makyajını beceremıyorum maleseff ama allık sürmekte üstüme yok tek becerdiğim şey o galıba :) sizler gibi makyaj yapsam ne isterım ki dahaaa bayıldımmmmm ;)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

teşekkür ederim şekerim :) benimde çok çok güzel yaptığım söylenemez göz makyajını bişeyler yapmaya çalışıyorum işte ;)
senin elmacık kemiklerin maşallah o kadar güzelki allıklada gerçekten çok iyi vurguluyosun :)