16 Ocak 2010 Cumartesi

Çilek siparişlerim

Dün vermiş olduğum siparişler elime ulaştı.Ne zamandır iyi bir kapatıcı arayışındaydım narsı denemek istedim.İyikide almışım :) (ürün detayları için ayrıca detaylı bir yazı hazırlıycam) Kapatıcıyı sürmek için concealer fırçasına ihtiyacım olduğundan benefitin fırçasını aldım. 212 sexy men eşim için, kokusu güzel. Bağlılık indiriminden yararlanmak yerine hediyeden yararlanim dedim eşimin topuklu ayakkabılı kolye diye gösterdiğini bakmadan seçince gelen kolye beni hüsrana uğrattı çünkü gelen baya terlikti :) Neyse canım bana iyi bi tecrübe oldu bundan sonra kocanın söylediği şeyleri incelemeden sepete atmıycaz :)






3 değerli yorum:

Hedonist Queen dedi ki...

Canım iyi günlerde kullan cicilerini :) 212 Sexy'i ben 2 yıl önce sevgilime almıştım, müstakbel eltim de sevgilimde beğenince kocasına aldırmış :D
Bu arada terlik muhabbetine de çok güldüm çok hoşsun :)

Sochic dedi ki...

güle güle kullan canım cicişlerini:) sende mi topuklu ayakkabılı kolye istiosun yoksa tesadüf ben de daha yeni post yayınladım onla ilgili:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

Hedonist Queen teşekkür ederim canım,ah bu eltiler yokmu ;) bende çok sevdim 212yi

sochiccim teşekkür ederim şekerim senin yazını gördüm çok güzel modeller eklemişsin,aslında özellikle öyle bi isteğim yoktu değişik olsun diye istemiştim,ama bugün üzerinde bisürü topuklu ayakkabı olan mutfak örtüsü aldım :)