11 Ocak 2010 Pazartesi

Ayakkabı kutusu yenileme




Uzun zamandır aklımdaydı ayakkabı kutularını kaplamak.Bugün koçtaşta dolaşırken kendinden yapışkanlı kağıtlardan aldım, desenini çok sevdim :).1 tanesi 2 metreye 45 cm, 2 ayakkabı kutusu(kapaklarıyla beraber) ve bir tanede kapağa yetiyor,iyiki 3 tane almışım,yetmiycek gerçi ama şimdilik 3 tane yaptım veeee daha bisürü kutu beni bekliyo!

9 değerli yorum:

CrescentQueen dedi ki...

Ellerine sağlık canım bende eskiden defter kapları ile kaplardım beğendiğim kutuları :) şimdide böyle şeylerle uğraşmaya bayılıyorum aslında, ayakkabı kutuları iyi fikir ;)

Sochic dedi ki...

cidden deseni çok güselmiş yaaaa:)) harika fikir şık duruo canım:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

dekoratif duruyo,ayakkabılıkta hem tek tip hemde çok şık durucak :) ayakkabılığa sığmayan kutularda dışarda durduğu zaman gözede batmaz gayet şık durur :)elimde bu yapışkanlı kağıtlarla evi dolaşıyorum başka neyi kaplıyabilirim diye ;) kesinlikle denemelisiniz kızlar çokda pratik kendinden yapışkanlı olduğu için..

cingifilli dedi ki...

ayy desenide pek hoşmuş.ellerine sağlık

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

teşekkür ederim :))

Did dedi ki...

Çok dekoratif olmuş ellerine sağlık.Ben de eskiden ayakkabı kutularının içinde ne olduğunu hatırlamak için dış kısımlarına fotoğraflarını çekip koymuştum çok işime yaramıştı.

gül dedi ki...

böyle yaratıcı fikirlere bayılıyorum nekadar güzel olmuş. ayakabıda çok şık hani:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

Did,teşekkür ederim :) fotoğraf fikride çok mantıklı ben bu yaptıklarımı portmantonun üzerine koyucağım için tek tip olsun karışık durmasın diye yaptım istediğimi bulmakta epey zorlanıcam ama :/
gül,teşekkür ederim ayakkabılarıda estetik dursun diye koymuştum :)

Adsız dedi ki...

We sale online generic valium online. Purchase valium now! http://osdir.com/ml/scsi/2003-11/msg00063.html valium without prescription. The good quality.