19 Aralık 2009 Cumartesi

www.wholesale-dress.net









Yaklaşık 2-3 saat ürünleri inceledikten sonra ablamın sayesinde ilk defa siparişlerimizi verdik bu siteden.Şimdide oturdum dua ediorum en kısa sürede sorunsuz bi şekilde elimize ulaşsın diye :) umarım kalitelerinden de memnum kalırım.Resimdekilerde vermiş olduğum siparişler..

5 değerli yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

tatlim güle güle kullaninn cicilerinizi :) sorunsuz gelirler merak etme :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

teşekkür ederim canım :))

Adsız dedi ki...

merhaba:) bende bu siteden ayakkabı siparişi vermek istiyorum. nelere dikkat etmeliyim, ve kaç adet sipariş verebilirim max. olarak? birde oradaki cm cinsinden olan tabloya bağlı olarak sipariş versem, ayağıma uygn olurmu sizce? tecrübeleriniz nelerdir benim unuttuğum veya hesaba atmadığım bir durum varsa. şimdiden teşekkürler:)

Zeynep dedi ki...

merhaba açıkcası ben bu siteden yaptığım alışverişten çok memnun kalmadığım için öneremiycem ama sorduklarına istinaden bildiklerimi cevaplamaya çalışim; bildiğim kadarıyla 100 doların üzerine çıktığı zaman yurt dışından alışverişlerde gümrüğe takılma riski artıyo,etrafımdan gördüğüm kadarıyla bu tarz sitelerden ayakkabı sipariş verenler max.3-4 tane birden sipariş veriyolar,birde numaralar konusunda ordaki tabloda yazan numaralradn hangisi senn numaran bunu öğrenmk için google yazdığında çıkar ;)

bahar özdemir dedi ki...

Arkadaşlarım tüm samimiyetimle söylüyorum.Sakın sakın olaki kıyafet alışverişi yaparsınız aman ha gözünüzü seviyim uzak durun bir ton kargo parası istiyorlar kıyafetler ucuz evet ama çok berbat hatta berbat ötesi iğrenç kokuyorlar ve resimdeki ürünlerden alakası yok şifon göstermiş kumaş bile değil. Bugün geldi benım kıyafetlerım 2 adet ikisininde bedeni freesize idi bende normal olarak standart beden sandım biri ufacık diğeri çuval gibi oldu aman ha uzak durun .. Ayakkabıda almıstım 39 numara 38 gibi bir beden ufak ... Adamlar zaten ufak olduğu için numaraların kalığları onlara göre sanırım. Ama şekli şemali iyi önerebileceğim tek şey kolye ve küpeleri olsun size.
Sevgiler.