27 Aralık 2009 Pazar

wholesale profesyonelsizliği!!!


Sinirden çıldırmak üzereyim,daha önceki yazımda wholesaleden verdiğim siparişlerden bahsetmiştim,sipariş verdikten 2! gün sonra istediğim tuniğin stokta olmadığını söyleyen bir mail geldi,sipariş verirken stok var verdikten 2 sonra yok!! neyse yerine başka bişey söyliyim dedim 3-5 lirayı geri yatırmasınlar diye seçtiğim ürün alırken stokta var fakat yine 2-3 gün sonra OUTSTOK maili geldi :/ ben yine yerine sipariş verdim,Allah'tan bunda bi problem çıkmadı..... derkennn bugün ablam yetkili biriyle görüşmüş adam demez mi kargoyu yolladık ama mont stokda olmadığı için onu göndermedik, ben çıldırmayimde kim çıldırsın madem öyle öncekilerde attığınız OUTSTOK mailini mont için niye atmadınız gerizekalılar,hadi haber vermediniz kargoyu neden çıkardınız benim daha sizden alıcağım varken,UFFFF !!!Hayır ablam sormasa haberimizde olmıycak yani.Birdaha bu siteden hiç birşey almıycam!

0 değerli yorum: