29 Aralık 2009 Salı

wholesale siperişleri





Bugün siparişlerim geldi,ama asıl çok beğendiğim kürklü mont olmadığı için çokda karlı bi alışveriş olmadı benm için.Aynılarını pazarlarda bulmak mümkün,zaten sitedeki üzerinde ayı desenleri olan polar swetler bakırköy pazarında 20 liraya alabilirsiniz.Gelelim siparişlere;
Siyah çanta,siyah pitikareli şal ve leoparlı şal(aynısından bende aldım) ablamın siparişi,çantayı ve şallarıda çok beğendim ama dediğim gibi aynıları burdan da alınabilir...
Gri bluzuda tunik niyetine almıştım,resimlerde çin-çanların üzerinde tunik gibi duruyodu ama ben normal bluz gibi giyebilirim tam bel hizasında...

4 değerli yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

bende buraya yorum yazmak icin bekliuyodum sonunda kavu$mu$$sunuz cicilerinize :) gerci sizi cok geren bir alisveris oldu ama saglik olsun :) Güle güle kullaninnnnnnnnnn

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

çok teşekkür ederim busecim,gerçektende çok sinirbozucu bi alışverişti bizim için ama sonunda leoparlı şalıma kavuştum =) sanki türkiyede kıran varmış gibi leoparlı şallarda :)

ChunLi Beauty dedi ki...

:)) ya oturdugun yerden sipariş vermek cazip geliyor herseyi almak istiyorsun :) sonundada olan oluyor işte .) bitmek bilmeyen alı$veri$ krizi işte :P

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

aynen öyle,sonrada elinde kargo ile eve gelen eşin dalga geçmesine maruz kalıyosun bunların hepsini 15 milyona almayanı dövüyolar diye =))