14 Aralık 2009 Pazartesi

seviyorum seni zoomlash



öncelikle fotoğraflardak kalitesizlik için özür dilerim makinamın pili bittiği için cep telefonu ile çekmek zorunda kaldım oyüzden çok net değiller ama yinede paylaşmak istedim,birde şunu belirtim ööyle çok güzel makyajlar yapamam(chunli gibi :) ),maksat ürün memnuniyeti ve tanıtılması;). Yaklaşık iki aydır MAC zoomlash kullanmaya başladım ve çok sevdim bana göre dolgunlaştırması ve uzatması başarılı,daha iyisini keşfedene kadar şuan ki favorim kendisi...
far olarakda hernekadar net olmasa da rengi(daha iyisini en kısa zamanda paylaşıcam) pastelin yine yeni keşfettiğim ikili metalik farı 65 nosu biri görmüş olduğunuz bej-somon gibi bi renk diğer rengi yeşil bu iki rengi benim gibi seven varsa tavsiye ederim kalıcılıklarıda iyi,sürümüde çok güzel.
Eyeliner olarakda chunli'nin bi yazısında bahsettiği flormar keçe uçlu eyelinerdan edindim kendime :) sürümü güzel kalıcılığı başarılı.

0 değerli yorum: