21 Aralık 2009 Pazartesi

Ne giydim?



Bakırköy pazarından aldığım gri leoparlı thsirtümü (yıkadıktan sonra :) )hemen ertesi gün giyindim,malum pazardan alındığı için denemek gibi bi alternatifimiz olmuyo,giyindikten sonra bikez daha hoşuma gitti,iyiki almışım :)Tabi buz gibi havada sadece tshirtle çıkmadım,ablamın hediyesi olan gri batik hırkamla beraber giydim.(Normalde yüzümü saklamam ama resimleri aceleyle çektiğim için pek bi özensiz oldu)

6 değerli yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

canımm bayıldım tshirtine ve hırkana!! Cok güzel kombinlemi$sinn :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

Chunlicimm teşekkür ederim :)

Hedonist Queen dedi ki...

Zeynepcim çok yakışmış hırkanla da çok havalı olmuş :)
Blogunu da çok beğendim, izlemeye aldım. Ben peony..

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

teşekkür ederim canım :) yorumu görünce bide sen olduğunu görünce çok sevindim :))

Hedonist Queen dedi ki...

Benim bloguma da beklerim canımm, ben de yeniyim :)
bu arada
hünkarbeğendin de aklımdan çıkmıyor yani, çok canım istedi ellerine sağlık :))

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

izlemeye aldım canım ;) eminim çok yararlanıcam paylaşımlarından :)