24 Aralık 2009 Perşembe

İlk mim busecimden :)

Ablamla beraber sevgili chunliciğimin bloğunu gezerken mim yazısında benide mimlediğini gördüm ve doğru söylemek gerekirse hem çok sevindim hemde nedense bi anda heycanlandım :)Mimin konusu benm için özel olan 5 yer...Haydi bismillah :)
1.olarak çocukluğumun,gençliğimin geçtiği hayatımdaki neredeyse tüm İLKleri yaşadığım,büyüdüğüm yer Çamlıcadaki evimiz (gerçi tarih oldu artık orası!)





2.olarak sevgilimle ilk tatilimizi geçirdiğimiz Avşa adası (seneee 2006 ben küçükken :P )



3.olarak iyiliği,kötülüğü,hüznü,sevinci,insanları kısacası hayatı acı tatlı tecrübelerle kazandığım ilk işyerim olan Anatolia göz hastanesi

4.olarak sevgilime 2.kez resmi olarak :P EVET dediğim onunsa beni dakikalarca beklettiği hayatımızı sonsuza dek birleştirdiğimizi ilan ettiğimiz yer,Ümraniye nikah salonu

5.olarakda yine sevgilimle başbaşa geçirdiğimiz balayı sayılabilecek bodrum tatilimiz,bodrumu unutulmaz kılıcak anlarla...





(Buseciğimin mimi sayesinde hayatımda pekte önemli yerler olmadığını anlamış bulunmaktayım :))

2 değerli yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

tatlımmm benimmm :) bende ilk mimi gördügünde senin gibi heyecan yaptım!! valla ne yüklemı$im o heyecanla anca bugun farkına vardım :D aslında benim icin daha önemli olan yerlerde vardı ama ben es gecmisim :) bu arada sende mimi ba$ka birine pasla :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

hemen gönderiyorum bende birine :)