18 Aralık 2009 Cuma

İKEA evimizin herşeyi :))



Merak ediyorum acaba evinde ikeadan küçücükte olsa bişeyi olmayan varmıdır?Giripte bişey almadan çıkmak neredeyse imkansız,(ihtiyacım olmasa bile bitanecik mum bile olsa alırım muhakkak) bende evimde dekorasyon amaçlı bişeyler alıcaksam muhakkak ikeaya bakıyorum ve mutlakada aradığımı buluyorum.Salonum ve banyom ikeadan alınan şeylerle dolu.Her zevke ve her keseye hitap eden ürünler bulmak mümkün.Nezamandır kitaplık almak istiyodum ve yine bir ikea ziyaretimizde aradığımı buldum çok şık,kullanışlı ve çok ucuz,mobilya tarzı şeylerin demonte olması bazılarını caydırabilir ama benim beceriksiz kocam bile :)) kolayca monte edebiliyosa herkes eder.(Kitaplıktaki renkli vazolar ve kitaplıkla aynı renk olan çerçevelerde ikea)Yepyeni ürünlerde raflarda yerini almış durumda.Gezilip görülmesinde fayda var...

6 değerli yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

aynen her defasında bir$eyler alıp cıkarız sonrada orada bir güzel yemek yeriz :) e$imle sevdigimiz mekanlardan biri oldu ikea :)
Biz Bayrampaşadaki İkea'ya gidiyoruz yanında acılan Forumistanbul'la birlikte tüm günümüzü alıyor orası :)

''çokoprenses'' dedi ki...

ikeaya bayılıyorum.bi odamı oradan döşedim,kitap okuma odası yaptım.şimdi de bebek odasını oradan döşeceyegiz.keşke diyoruz evlenirken de ikea olsaydı,tüm ev ordan döşerdik.

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

chunlicim bizde eskiden ümraniyedekine giderdik ama karşıya taşınınca artık bayrampaşaya gitmeye başladık :) isveç köfteleri başta olmak üzere yemekleri gerçektende çok güzel :)
ayşecim eminim çok zevkli bi bebiş odası olucak şimdiden merakla bekliyorum :) Bende geçenlerde seninle aynı şeyi düşündüm gerçi ben evlenirken ikea vardı ve devamlıda gidiyoduk ama şimdiki aklım olsa koltuk takımlarını falanda ordan kombinlerdim.. Koltuklarım eskidiğinde değerlendiricem artık bu fikrimi :))

''çokoprenses'' dedi ki...

bi ara kahvaltı 2TL mı neydi:)kahvaltıya giderdik ikeaya:))

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

:)) :))

cecilia dedi ki...

ikea sevilmezmi gidince kendimi kaybediyorummm :)