18 Aralık 2009 Cuma

gelin makyajım



Ben yaptım,ben yaptım! demeyi çok isterdim ama malesef öyle güzel yeteneklerim yok :). 8 ay oldu evleneli gerçi ama belki fikir olur diye yazma gereği duydum saç ve makyaj için libadiyede UĞURKAN kuaförü tercih ettim tavsiye ederim.Makyaj konusunda makyözden sadece koyu renk keskin gölge yapmamasını rica ettim ve gerisini tamamen ona bıraktım ve işte ortaya çıkan sonuç...

6 değerli yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

daha öncede demiştim Çok Çok güzel bir geLin olmu$sun canım.. Zaten inceciksin Kuğu gibi duruyorsun.. Makyajına saçına, gelinligine bayıldımm :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

Çok teşekkür ederim chunlicim içtenliğine,resimlerini görmüştüm,sende harika bir gelin olmuştun...

gül dedi ki...

güzel bir gelin olmuşsunuz mutluluklar ömür boyu

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

gül;çok teşekkür ederim...

Adsız dedi ki...

Merhaba :) Gelin makyajına bayıldım zaten çok güzelsin hayran kaldım bide makyajla dahada güzelleşmişsin :) Benimde 4 y sonra düğünüm olucak acaba rica etsem düğün hazırlıklarından ve kına yaptysan ondan özelliklede gelin saçını net gösteren resimlerden bahsedip gösterebilirmisin blog unda :)

Pelin :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

Merhaba Pelin :) en kısa sürede konuyla ilgili bi post yayınlıycam,umarım senin için faydalı olabilirim :)