12 Aralık 2009 Cumartesi

ben geldim hoşgeldim :))

Gecenin bir vakti aklıma blog açma fikri geldi,önce baya bi ertelemiştim bu fikri fakat hem kendimi oyalama hemde sevdiğim,gördüğüm güzel şeyleri paylaşma isteği ile açmış bulundum.Güzel paylaşımlara :)

9 değerli yorum:

Roxana dedi ki...

Hayırlı olsun blogun canım, hoşgeldin =)

ChunLi Beauty dedi ki...

hayırlı olsun canımm :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

çoook teşekkür ederim =)) umarım sizler gibi güzel paylaşımlarda bulunabilirim...

Tuğba dedi ki...

Geç gördüm ama güç olmadı :))) neyse efendiim,Hayırlı uğurlu olsun,takipçinimm fıstık ;)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

teşekkür ederim tuuubacım :))

sanem dedi ki...

Zeynepciğim hayırlı olsun blogun bende takipçinim bundan sonra(muhendis) :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

teşekkür ederiiimm :) sizleri gördükçe çok mutlu oluyorum :)

CrescentQueen dedi ki...

Hayırlı olsun Zeynep, bende biryerlerden tanıdık geliyor diyordum, gelin fotoğraflarını görünce hatırladım seni forumdan ;)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

teşekkür ederimmm :)) :))