19 Aralık 2009 Cumartesi

Bakırköy cumartesi pazarı









Bugüm evde uslu uslu otururken saat 14:00 civarı annemin kışkırtmasıyla :) ablam,annem ve ben pazara gitmek için yola koyulduk.Pazara vardığımızda saat 16:00'e geliyodu nerdeyse, e haliyle havalarda erken kararıyo, 2 saat falan gezebildik en fazla.İnanılmaz güzel şeyler vardı, moda olan ne varsa bu pazarda bulmak mümkün :)Özellikle duvar stickerlarını 1.5 milyon olduğunu görünce şaşırdım,aylar önce 60 tl vererek aldığım sticker duvarda yapışkanlığı kaybetti zamanla ve sinirlenip atmıştım,bunları görünce saldırdım resmen atsamda gözüme gözükmez :))(Uzun çiçekli olanları mutfağıma,kedicikli olanları da pembe oturma odama aldım)Bunlarda kısa günün ganimetleri :))Babetleri aylar önce yine babet aldığım bi tezgahtan hiç tereddütsüz aldım çünkü kalıpları çok güzel yazın ayağımdan hiç çıkarmamıştım nerdeyse babetleri...Beyaz atlet-tshirtte ablacığımın hediyesi(oda bi sürü güzel şeyler aldı :) )

6 değerli yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

oowww ne güzel seyler varmi$ pazardaa yaa!! bakirkoy pazarina hic gitmedim ben ya :( neler kacirmi$im tühh :)

Tuğba dedi ki...

Hepsini iyi ve güzel günlerde kullan şekeriiim :)
Hepside çok şık,ayakkabı konusunda kesinlikle katılıyorum,yine severek giyeceksin.
Duvar stickerları ise harika ;)
Bluzlarında güzel oldu

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

Chunlicimm bunlar hiç bişey kesinlikle gidip görmen lazım ;)
ablacımm teşekkür ederim:) hepberaber güzel günlerde kullanalım :)

cecilia dedi ki...

Bakırköy pazarına bende bayılıyorum, gerçekten hem ucuz hem güzel ve orjinal şeyler bulabiliyosun orda. Tacına bayıldım, hepsini güle güle kullan..sevgiler..

Nazlı dedi ki...

bakırköy pazarının benim için ayrı bir yeri var
halamlar pazara çok yakın oturuyorlardı
muhakkak cumartesiye denk getirirdim gidişlerimi
allahım neler almışımdır şimdiye kadar bilmiyorum kii :)
gule gule kullan :)

mete han dedi ki...

Paylaşımlarınızdan çok memmunuz , devamını bekliyoruz. Kemer otelleri olarak başarılarınızın devamını dileriz.